درباره ما

مشاوره بازاریابی و برند سازی ؛ تحقیقات بازار ؛ آموزش فروش و تجاری سازی

مدل FG360 بازاریابی و فروش سیستماتیک

خدمات پارک بازاریابی ایران در حوزه برند در دو بخش می باشد. ابتدا ساخت برند جدید و دیگر ارائه خدمات جهت ارتقا برند در ذهن مشتریان به کمک برنامه های منسجم و یکپارچه

مدل FG360 مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک است که در شرکت ها پیاده سازی و اجرا می گردد. مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک از سال 1382 طی 4 سال تا سال 1386 توسط مشاورین و اعضای هیئت علمی پارک بازاریابی ایران تدوین گردیده و در شرکت های مختلف پیاده سازی شده است.

  • بیشترین تجربه در ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی بازاریابی
  • ارائه خدمات براساس مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک FG360 درجه
  • بهره مندی از جمعی مجرب در حوزه های تخصصی بازاریابی
  • وجود گارانتی در ارائه خدمات
  • وجود دستورالعمل و استانداردهای ارائه خدمات

در یک نگاه

پارک بازاریابی ایران از سال ۱۳۸۶ با هدف مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازار (بازاریابی) و فروش و تجاری سازی وارد عرصه اقتصاد کشور گردید و در همین راستا نیز با گردآوری متخصصان مجرب در قالب اتاق فکر بازاریابی یکی از قوی ترین هسته های بازاریابی کشور را ایجاد نموده است و به تبع آن نیز با تشکیل باشگاه بازاریابان ایران گامی بلند در توسعه و یکپارچگی مدیریت بازاریابی در ایران برداشت. مشاوران ارشد پارک بازاریابی ایران با تلاش مستمر و منسجم در کنار صنایع مختلف کشور، مفتخر به کسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار، در داخل و خارج از کشور گردیده‌اند.هدف از تدوین و پیاده‌سازی این مدل، برنامه ریزی فروش تضمینی، افزایش سهم بازار و ارتقای سطح برند شرکت ها می باشد.

پارک بازاریابی ایران سابقه همکاری با واحدهای خدماتی و صنعتی متفاوتی را در رزومه فعالیتی و پژوهشی خود دارد. آنچه در پارک بازاریابی ایران انجام می شود، ایده زایی، تدوین، اجرا، ارزیابی پروژه های مدیریت بازار و توسعه پایدار این علم غنی بر اساس تجربه و مطالعه می باشد. بهره مندی از مشاوره کارشناسان و دکترین مجرب و تحصیل کرده در داخل و خارج از کشور باعث ایجاد بهره وری ایده آل در زمینه های تخصصی از قبیل مشاوره مدیریت بازاریابی عملیاتی، تدوین برنامه جامع تبلیغات، تجاری سازی، مهندسی فروش، مدیریت برند و برندسازی و همچنین تدوین برنامه بازاریابی و فروش سیستماتیک شده است.

175

تعداد پروژه مشاوره


شرکت هایی که از خدمات برنامه ریزی بازاریابی و برندسازی پارک بازاریابی ایران بهره مند گردیده اند.
5200

تعداد دوره آموزشی


دوره های آموزش بازاریابی ، فروش ، برند و تجاری سازی توسط اعضای هیئت علمی و مشاوران پارک بازاریابی ایران برای سازمان و شرکت ها برگزار گردیده است.
46

تعداد پروژه صادراتی


شرکت هایی که پس از همکاری با پارک بازاریابی ایران موفق به صادرات به کشورهای مختلف گردیده اند.
21

تعداد پروژه بین المللی


پروژه های مشاوره و تحقیقات بازاریابی که به سفارش شرکت های خارجی صورت پذیرفته است.

افتخارات پارک بازاریابی ایران

سال ۱۳۸۲ آغاز فعالیت های تدوین مدل مدیریت بازاریابی بومی در ایران و همچنین عضویت در موسسه بین المللی تحقیقات بازار MRW | سال ۱۳۸۵ ثبت رسمی شرکت و تدوین چارچوب های مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک FG360 و همچنین راه اندازی باشگاه بازاریابان ایران جهت شناسایی افراد مستعد و علاقه مند به حوزه تجاری سازی از سراسر کشور | سال ۱۳۸۶ پیاده سازی آزمایشی مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک در پنج شرکت در صنایع مختلف و همچنین جناب آقای دکتر طهماسبی در روز صنعت ۱۳۸۶ با اشاره به پارک بازاریابی متذکر شدند که با درگیر شدن صنایع با تشکل های بازاریابی فعال مانند پارک بازاریابی ایران می توان گام های مثبت فراوان در زمینه توسعه صنایع کشور برداشت. | سال ۱۳۸۷ عضویت در انجمن های لجستیک ایران، مهندسی صنایع ایران و عضویت در اتاق های بازرگانی و همکاری با وزارت صنعت معدن تجارت، سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و بسیاری از سازمان ها. | سال ۱۳۸۹ ثبت رسمی مدل در کانون صنایع غذایی ایران به عنوان مرجع صنایع غذایی کشور و امضا تفاهم نامه میان پارک بازاریابی ایران و کانون صنایع غذایی ایران و همچنین همکاری با سازمان حفاظت از محیط زیست جهت تدوین و پیاده سازی استاندارد بازاریابی سبز در سازمان های ایرانی

سال ۱۳۹۰ ثبت مدل در پژوهشگاه صنعت نفت و امضا تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت جهت تجاری سازی خدمات پژوهشی و همچنین برگزاری سمینارهای مشترک علمی و کاربردی با موضوع تجاری سازی و مهندسی فروش به همکاری دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) و همچنین عضویت در انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و انجام پروژه های تحقیقات بازار برای انجمن شیرینی و شکلات و همچنین کانون صنایع غذایی ایران | سال ۱۳۹۱ دفاع از مدل برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک به عنوان پروژه دکتری ۳ نفر از مشاورین ارشد پارک بازاریابی ایران در دانشگاه ناتینگهام مالزی. دریافت لوح پژوهش نمونه کشوری که از سوی وزارت بازرگانی به تحقیقات کاربردی و تجاری تعلق یافت. | سال ۱۳۹۲ امضا قرارداد جهت تدوین و پیاده سازی برنامه بازاریابی و فروش سیستماتیک در بیش از ۱۲ شرکت بزرگ در حوزه صنایع غذایی ، صنعت ساختمان ، صنعت نفت و قطعات خودرو و همچنین همکاری با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران جهت تدوین استانداردهای تحقیقات بازار در ایران | سال ۱۳۹۳ امضا قرارداد با بیش از ۳۵ شرکت جهت مشاوره و برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک و همچنین همکاری با روزنامه ها و مجلات مختلف و نشر بیش از ۷۵ مقاله در حوزه بازاریابی و امضا تفاهم نامه همکاری با موسسات بین المللی از جمله lead cap و همچنین ارائه اولین گزارش پیش بینی وضعیت بازار و بازاریابی در اسفندماه ۱۳۹۳ | سال ۱۳۹۴ امضا قرارداد با بیش از ۴۵ شرکت جهت مشاوره و برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک و همچنین امضا قرارداد با ۱۱ شرکت خارجی جهت تحقیقات بازار و برنامه ریزی تبلیغات و فروش و همچنین ارائه دومین گزارش پیش بینی وضعیت بازار و بازاریابی در اسفندماه ۱۳۹۴

به امید ادامه رشد و توسعه پایدار پارک بازاریابی ایران

با پارک بازاریابی ایران ؛ یک گام جلوتر