جهت آشنایی بیشتر با مباحث مشاوره بازاریابی، به وب سایت تخصصی مشاوره پارک بازاریابی ایران مراجعه فرمایید.
دپارتمان مشاوره بازاریابی و تجاری سازی پارك بازاریابی ایران، یك گام جلوتر
«مشاوره بازاریابی ، فروش و تجاری سازی»
دپارتمان مشاوره بازاریابی و تجاری سازی در پارك بازاریابی ایران به ارائه خدمات مشاوره بازاریابی کاربردی و نتیجه گرا به شرکت هایی می پردازد که با چالش های بازاریابی و فروش مواجه می باشند و يا قصد توسعه و گسترش شرکت و یا مدرنیزه کردن سازمان بازاریابی و فروش خود را دارند.
دپارتمان مشاوره بازاریابی و تجاری سازی با كمك مدل بومی 360درجه توانسته است گامی جلوتر در زمینه سیستماتیك نمودن فرایندهای بازاریابی و فروش را برای شركت های همكار فراهم نماید. نتیجه پیاده سازی این مدل، ساخت یک برند مستحکم (برندسازی) در ذهن مخاطبان و مشتریان بازار هدف می باشد.
شاخص های یك شركت مشاور بازاریابی
«مشاور بازاریابی ، فروش و تجاری سازی» در پارك بازاریابی ایران در حوزه های زير صورت می گیرد
سایر مشاوره های پارك بازاریابی ایران شامل:
- مهندسی فروش
- تجاری سازی
- محاسبه و افزايش سهم بازار
- بهینهسازی شبكه توزیع یكپارچه
- تنظیم استراتژی قیمتگذاری
- مشاوره بازاریابی صنعتی
- مشاوره بازاریابی خدمات
- بررسی رفتار مصرف کننده و امكان سنجي بازار
- سنجش رضایت مشتری
- برنامه استراتژیک بازاریابی جامع
- انجام مراحل 4p , 4c
- ايجاد داشبورد ارزيابی عملكرد واحدها
- نقشه استراتژی و كارت امتياز متوازن
- نقشه قابلیت وارتقاي نيروی انسانی HRM
- بكارگيری استراتژی های مدیریت (اقيانوس آرام ، چیني، سالامی ، مانكی و…)
- كمپین تبلیغاتی شامل (تبلیغات روابط عمومی چاشنی فروش بازاريابی مستقیم و فروش شخصی)
جهت آشنایی بیشتر با مباحث مشاوره بازاریابی، به وب سایت تخصصی مشاوره پارک بازاریابی ایران مراجعه فرمایید.