برنامه ریزی سیستماتیک بازاریابی و فروش

baner1

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک به صفحه مربوطه در سایت تخصصی مراجعه نمایید.

برنامه ریزی سیستماتیك:

برنامه ریزی سیستماتیك پارك بازاریابی ایران بر اساس مدل فیلیپ كاتلر می باشد. كه در ابتدا اقدام به پژوهش های كمی و كیفی نموده و سپس تدوین استراتژی در حوزه های:

تحقیقات بازار

بخش بندی   

هدف گذاریUntitled-2

برندینگ، جایگاه یابی

قیمت گذاری

توزیع و پخش

ترفیعات و ارتباطات شامل تبلیغات، فروش حضوری، تخفیفات و . . .

محصولات و خدمات

خدمات پس از فروش

داشبورد ارزیابی عملكرد بازاریابی و فروش

بهره برداری بهینه از نیروی فروش

مديریت تعالی برند

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

HRMمدیریت منابع انسانی در حوزه فروش و بازاریابی

صادرات

در دستور كار خود قرار مي دهد و در نهايت اين استراتژی‌ها  توسط فرم های عملياتی مدل 360 اجرايی می‌شود. در اين فرم ها بهينه‌سازی زنجيره ارزش بازاریابی و فروش به صورت عملياتی حاصل می‌شود.

تدوين اين فرم ها به كمك 35 نفر اعضای هيئت علمی دكترين مديريت بازرگانی، اقتصاد و تكنولوژی صورت پذيرفته است. و در حال حاضر در برخی سازمان‌های نظارتی مورد تأييد قرار گرفته است. همكاری با سازمان توسعه تجارت ايران، كانون انجمن‌هاي صنايع غذايی ايران، پژوهشگاه صنعت نفت (با هدف تجاری‌سازی دانش فنی) و برخي سازمان‌های ديگر با هدف معرفی اين مدل به شركت‌های تابعه و تحت پوشش تاكنون با موفقيت انجام شده است.

استقرار مدل در شركت‌های حوزه صنايع غذايی، صنعت ساختمان، صنعت مبلمان، تجهيزات و ادوات كشاورزی، اتوماسيون اداری مسكونی، تجهيزات صنعتی، تجهيزات وابسته خودرو سبك و سنگين، شركت‌های بازرگانی، موسسات خدماتی و . . . انجام شده است. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد رزومه فعاليت‌ها و مشتريان با ما تماس بگيرد.

Tel:   77655810

 Tel/Fax:   77802972