تحقیق بازار

تحقیق بازار MARKET RESESRCH به ما کمک می‌کند تا فرصت‌های بازار را پیدا کنیم و با اطلاع از وضعيتبازار، با اطمينان بيشتري گام برداريم.

تحقیق بازار به ما كمك می كند تا بتوانيم کارهایی انجام دهيم كه محصول ما دربرابر محصول رقبا یا در برابر محصولات مشابه، تحت تأثیر قرار نگیرد و بازار به طورکامل، كالاي ما را قبول کند.

مدیران برای این‌ که بتوانند اطلاعات دقیق تری از مشتریان یا رقبا یا دیگر نیروهای موجود دربازار بدست آورند، دست به انجام تحقیق بازار می زنند .

تحقیق بازار، مارا در درك شرایط شرکت، نقاط ضعف و نقاط قوت شركت و عارضه یابی شرکت كمك می كند. بااستفاده از تحقیق بازار می توانيم فرصت های بازار را شناسایی كرده و فرصت هاي موجود را بهبود بخشيم.

تحقیق بازار و تحقیقات بازار كه قسمتی از برنامه های تحقیقات بازاریابی به شمار می رود ، تخصص اعضاي هيئت علمي و مشاوران ارشد در پارك بازاریابی ایران می باشد

 دامنه تحقیق بازار از مشاهده ساده مشتری و رفتار خرید وی تا  تحقيق در مورد انجام فعالیت های پبچیده و استفاده از نرم افزارهای تخصصی تحقیقات بازار می تواند گستردگی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات بازار، صفحه تحقیقات بازار را مطالعه فرمایید

در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق بازاریابی، صفحه تحقیقات بازاریابی را مطالعه فرمایید.