1 min read

خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق رقم خورد و خوشحالم که این موضوع در زمان مدیریت من رقم خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، علی خطیر پس از برگزاری مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: من قبل از همه تبریک می‌گویم این اتفاق میمون را به همه هواداران خوب استقلال، مطمئناً تاریخ 5 اردیبهشت 1403 در حافظه همه هواداران استقلال به‌عنوان یک روز بزرگ باقی می‌ماند. من می‌توانم به جرأت بگویم که امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا در سال 90 رقم خورد، بزرگ‌ترین اتفاق بعد از انقلاب. من از بدنه دولت، شخص رئیس جمهور، معاون اول ایشان و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

وی ادامه داد: همینطور از آقای علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید باشگاه استقلال را خودشان و مجموعه‌های زیرمجموعه دادند و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقی خوب میان دو برند بزرگ باشگاه استقلال و همینطور هلدینگ خلیج فارس با دو نام مقدس استقلال و خلیج فارس رقم بخورد و امیدوارم این ترکیب بتواند یک اتفاق بزرگی را در جهت توسعه و پیشرفت و شکوفایی باشگاه بزرگ استقلال به وجود بیاورد. من خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند. از تمام رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که حمایت کردند تا اتفاقات خوبی در فوتبال کشور رقم بخورد.