1 min read

نویدکیا: هیچ‌وقت نگفته‌ام در مس کار خارق‌العاده‌ای کرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: زمانی که به رفسنجان آمدم سعی کردم به مس کمک کنم و تا به امروز نگفته‌ام که کار خارق‌العاده‌ای انجام دادم.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر گفت: دربی استان کرمان یک بازی فوق‌العاده مهم برای ما است چون اگر بخواهیم یک مقدار شرایط‌مان را بهتر کنیم نیاز داریم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز خوبی بگیریم. بازی سختی با گل‌گهر داریم چون حریف‌ ما به لحاظ کادرفنی و بازیکنان کیفیت خوبی دارد که قابل احترام هستند. بازی قبلی 120 دقیقه فوتبال بازی و سعی کردیم بازیکنان را خوب ریکاوری کنیم. از آن جایی که بازیکنانم را می‌شناسم می‌دانم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که موفق شوند. امیدوارم بازی فردا هم مانند بازی گذشته هواداران حضور داشته باشند و از تیم حمایت کنند.

وی در واکنش به این موضوع که چقدر بودجه به باشگاه مس وارد شده است، عنوان کرد: در جریان نیستم. من فقط می‌دانم بازیکنان هنوز از فصل گذشته طلبکار هستند و پولشان را نگرفته‌اند. وظیفه من است که از بازیکنان دفاع کنم. اینکه چقدر بودجه به باشگاه آمده و چقدر خرج شده را به عنوان سرمربی نمی‌توانم بگویم و وظیفه من نیست.