1 min read

تداوم اعمال محدویت یک‌طرفه در جاده چالوس

جانشین رئیس پلیس راه کشور از تداوم اعمال محدویت یک‌طرفه در جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال طی دیروز و امروز (چهارشنبه و پنجشنبه) خبر داد.

«سرهنگ سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، توضیح داد: از عصر روز گذشته (چهارشنبه) شاهد ترافیک پرحجم در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های زیارتی و سیاحتی کشور بوده‌ایم که در برخی محورها از جمله جاده‌های چالوس و هراز در محدوده‌های لاسم – آب اسک در جاده هراز و محدوده‌های قبل از شهرستانک و پل زنگوله در جاده چالوس ترافیک بسیار سنگین مقطعی وجود داشته است که کماکان ادامه دارد. 

وی افزود: از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه تا ۲ بامداد امروز (پنجشنبه) محور چالوس در مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شد. در حال حاضر نیز تردد سنگینی را در جاده چالوس مشاهده می‌کنیم، به همین خاطر از ساعت ۸ صبح امروز تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب یعنی از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شده است و از ساعت ۱۰ صبح نیز این محور از پل زنگوله به سمت چالوس به صورت کامل یک‌طرفه شده است. این محدودیت با هدف تخلیه بار ترافیکی و تا زمانی که شاهد کاهش محسوس حجم ترافیک مسیر جنوب به شمال جاده چالوس باشیم، همچنان ادامه خواهد داشت.