1 min read

اجرای بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در اروند

مدیرعامل منطقه آزاد اروند از اجرایی شدن بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی و زیربنایی در محدوده منطقه آزاد اروند در سال 1402 خبر داد.

علی زارعی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حضور این منطقه در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران گفت: امسال استقبال از این نمایشگاه واقعا عالی بود، مخصوصاً بازدیدها از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند فوق العاده هم بود وتوانستیم بسته های سرمایه گذاری این منطقه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهیم.

زارعی در پاسخ به این پرسش که آیا بجز حوزه دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور منطقه آزاد اروند برنامه های دیگری در بخش گردشگری دارد افزود: مردم منطقه آزاد اروند را با ظرفیت های گردشگری در حوزه دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور می شناسند. منتهی، ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند و شهرهای خرمشهر و آبادان بسیار زیاد است ، هر چند آبادان به تنهایی مقصد خوبی برای گردشگری است اما در محدوده منطقه آزاد اروند( خرمشهر و آبادان) بیش از ۱۰۰ اثر تاریخی – فرهنگی با ثبت ملی وجود دارد که در سطح کشور بی نظیر هستند که جزء اماکن دیدنی محسوب می شوند.