1 min read
در مواجهه با خدمات ضعیف پس از فروش تولیدکنندگان موتورسیکت چه کنیم؟
اعضای اتحادیههای مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش و انجمن موتورسیکلت درباره ابهامات موجود در خدمات پس از فروش شرکتهای تولیدکننده موتورسیکلت کشور توضیحاتی ارائه کردند.
محمد محمدی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران در واکنش به ابهاماتی که درباره کیفیت ارائه خدمات پس از فروش شرکتهای تولیدکننده موتورسیکلت وجود دارد به خبرنگار ایلنا گفت: خریداران میتوانند از طریق شکایت به اتحادیه و یا سازمان صمت استان موضوع را پیگیری کنند.
وی افزود: این شرکتها در برابر تولید و واردات خود تعهداتی دارند و در صورت تعدد شکایتها حتما رسیدگیها شدیدتر میشود و در صورتی که شرکت خطاکار شناخته شود اتحادیه پرونده را به سازمان نظارت و بازرسی اصناف ارجاع میدهد و سازمان نظارت هم پرونده را برای تعزیرات ارسال میکند.