1 min read

خوشمزه‌ترین ماست و خیار عمرتان را درست کن

ماست و خیار یکی از خوشمزه‌ترین چاشنی‌های ایرانی است که قدمت طولانی دارد و در کنار انواع چلو و خورش و یا همراه با انواع نان‌های ترد سرو می‌شود.

ماست یکی از پر طرفدارترین چاشنی‌های کنار غذاست که در سفره ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. ماست معمولا در ترکیب با برخی سبزیجات و مواد غذایی بسیار خوشمزه‌تر می‌شود. برای مثال ماست و خیار یا بورانی اسفناج یکی از پرطرفدارترین ماست‌هاست که در کنار انواع غذا سرو می‌شود. شما به طور کلی می‌توانید انواع ماست‌های خوشمزه و مزه‌دار را با سبزیجات و مواد غذایی مختلف تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

ماست و خیار یکی از چاشنی‌های قدیمی و اصیل ایرانی است که خانواده‌ها از قدیم آن را درست می‌کردند و همراه با انواع چلو و خورش و یا در روز‌های گرم تابستان همراه با نان می‌خوردند. ماست و خیار به صورت سنتی از ترکیب ماست با خیار و نعناع خشک و ادویه تهیه می‌شود، اما ما می‌خواهیم در این مطب طرز تهیه یک مدل ماست و خیار ویژه و بسیار خوشمزه را به شما آموزش بدهیم که می‌توانید آن را به صورت چاشنی کنار غذا یا در میز مزه و اردور همراه با نان ترد میل کنید و از طعم خاص این ماست و خیار شگفت زده شوید، پس در ادامه این مطلب با آموزش یک کاسه ماست و خیار ویژه با ما همراه باشید.